• EBC Klocki hamulcowe FA129

77.00
kpl. Do schowka
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka

1-21dni - zapytaj o dostępność,
towar w ciągłej ofercie sklepowej

Koszt dostawy 8.11
Odbiór osobisty płatny w sklepie 0
Odbiór osobisty 0
Orlen Paczka 8.11
Orlen Paczka (Pobranie) 11.06
Paczkomaty InPost 12.91
Pocztex Kurier 48 12.99
Kurier InPost 13.89
Pocztex Kurier 48 (Pobranie) 14.89
Kurier InPost (Pobranie) 15.97
Pocztex Ekspres 24 16.78
Pocztex Ekspres 24 (Pobranie) 17.89
Kurier Fedex 17.99
Kurier DPD 18.99
Paczkomaty InPost (Pobranie) 20.49
Kurier Fedex (Pobranie) 22.85
Kurier DPD (Pobranie) 23.33
Poczta Polska Ukraina do 5kg 49
Dostawa Irlandia 110
Kurier EU 199
Dostępność Mało
Sprawdź dostępność

Klocki hamulcowe EBC FA (kpl. na 1 tarczę)

Seria FA - seria organicznych klocków kevlarowych. Są najlepszym wyborem dla użytkowników motocykli o turystycznym, miejskim i klasycznym charakterze. Szczególnie polecane dla motocyklistów preferujących spokojny styl jazdy. Klocki cechuje: średnia żywotność, niskie zużycie tarcz hamulcowych, niski współczynnik tarcia, wystarczająca stabilność temperaturowa.

O Firmie EBC Brakes

Grupa EBC Brakes została założona w 1978 roku przez Andyego Freemana. Od początku swojej działalności, firma EBC jest pionierem w produkcji klocków i tarcz hamulcowych do motocykli. Produkcja odbywa się w fabryce w Wielkiej Brytanii oraz w USA. Hamulce EBC były używane w edycjach mistrzostw świata wyścigów motocyklowych w klasie SUPER SPORT przez team Alstar Corona, zdobywając dwukrotnie tytuł mistrza świata (w 1998 Fabrizio Pirowano, 1999 Stefan Chambon).

Pasuje do:

HYOSUNG:

  • COMET 250, 02
  • COMET 600, 02

KAWASAKI:

  • ER-5 (ER 500 A1/A2/A3/A4), 97-00
  • GPX 250 R (EX 250 F), 87
  • GPX 250 R (ZX 250 F2-F9), 88-95
  • GPX 400 R (ZX 400 F1), 87
  • GPX 600 R (ZX 600 C1-C7), 88-96
  • GPX 750 R (ZX 750 F1-F3), 87-89
  • GPZ 400 R D4, 88
  • GPZ 500 S (EX 500 A1-A6), 87-93
  • GPZ 500 S (EX 500 D1-D7), 94-01
  • GPZ 900 R (ZX 900 A11), 98
  • GPZ 900 R (ZX 900 A12-A15), 99-02
  • GPZ 900 R A7/A8, 90-96
  • KL 650 B1-B3 TENGAI, 89-92
  • KLE 250 A2 ANHELO, 95
  • KLE 250 A3, 97
  • KLE 250 A5/A6, 00-01
  • KLE 500 A1-A12, 91-04
  • KLE 500 B1P/B6F/B7F, 05-07
  • ZG 1000 A9-A18 (1000 GTR), 94-03
  • ZL 400 D1/D2, 94-95
  • ZL 600 B1 ELIMINATOR, 95-97
  • ZR 1100 A1-A4 ZEPHYR, 92-95
  • ZR 1100 B1 ZEPHYR, 96-97
  • ZR 1100 B5 (ZEPHYR 1100 RS), 02
  • ZR 250 A1-A5 BALIUS, 91-95
  • ZR 550 B2/B3 ZEPHYR, 91-93
  • ZR 550 B4-B6 ZEPHYR, 94-99
  • ZR 750 C1-C5 ZEPHYR, 91-95
  • ZR 750 D1 ZEPHYR, 96-98
  • ZRX 400 (ZR 400 E1/E2), 94-95
  • ZX 1000 B1-B3 (ZX-10), 88-90
  • ZZ-R 400 (ZX 400 K1/K2/K3), 90-92
  • ZZR 1100 (ZX 1100 C1-C3), 90-92
  • ZZR 250 (EX 250 H1-H13), 90-01
  • ZZR 600 (ZX 600 D1-D3), 90-93

SUZUKI:

  • DR 800 SM/SN/SP (SR43B), 91-93
  • GS 500 EK/EL/EM/EN/EP/ER/ES (GM51A), 89-95
  • GSF 250 N/ZM/P/NP/ZP/R/NR BANDIT (GJ74A), 92-96
  • GSF 400 M/N/P BANDIT, 91-95
  • GSX 1100 GM/GN/GR, 91-96
  • GSX 250 FL/FM/FN/FP/FR/FS/FT/FV/FW - ACROSS, 90-98
  • GSX 250 SSM KATANA (GJ76A), 91
  • RG 125 UN - WOLF (NF13E/NAKED), 92-94
  • SW-1 (NJ45A), 92
  • VX 800 L/M/N/P/R, 90-95
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie